آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین آرتین جونم در اردیبهشت 1394

1394/2/29 15:21
نویسنده : دایی رضا
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم اومدم تا خاطرات شیرین

آرتین جونم رو ثبت کنم

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه

دوشنبه , 7 ارديبهشت 1394

اینجا آرتین جونم مریض شده

بود و اصلا حال نداشت

برای همین یه عکس بیشتر نگذاشتم

بمونه ازسه روز سخت بیماریش

اونم بخاطر اینه که اولین عکس

بعد از کوتاه کردن موهاش گرفتم

حالش تقریبا خوب شده بود و

تو بیرون براش کیک خریده بودن

و وقتی رسید خونه کیک به دست

مستقیم اومد تو اتاق و کیک رو گذاشت

رو کشوی میز کامپیوتر کنار کیبوردم

و گفت آَ اَ منم کار داشتم و نخوردم

بعد یه تیکه کند و گرفت سمت من

یعنی بخور منم یه تیکه کندم خوردم

و بعد یه تیکه دیگه کندم دادم خورد

و در حال خوردن بودیم که بقیه هم

اومدن تو و مامانم گفت آرتین خورده

خودتم بخور بعد همه بهم گفتن آرتین به ما

کیک نداد هر کدوممون حتی مامانش

میخواست یه تیکه کوچیک بخوره

نگذاشت و جیغ و داد راه انداخت!تعجب

منم متعجب به آرتین جونم نگاه کردم

و با خودم فکر کردم یعنی منو اینقدر

دوست داره که فقط به من کیک دادهمتنظر

شنبه , 12 ارديبهشت 1394

براش کلیپ کودکانه گرفته بودم

گذاشتم کلی خوشحال شد

رقصید دست زد و نگاه کرد

لحظه رفتن چند تا عکس گرفتم

بعد تصمیم گرفتیم کلاه کاغذی رو

بگذاریم رو سرش و عکسشو بگیریم

نمیگذاشت همش درمیاورد مثل من

دوست نداره هیچ نوع کلاهی بگذاریم سرش

قبل رفتن بوسش کردم و آبجیم (مامان آرتین جونم)
گفت برو دایی رو بوس کن بریم

برگشت و سرم رو با دستاش نگه داشت

و بوسم کرد و کلی مزه داد

شنبه , 19 ارديبهشت 1394

اینجا هم با آرتین جونم رفتیم پارک

منم ازش فیلم گرفتم اینم فیلمش

بعد رفتیم یه جایی که هیچ بچه ای

نباشه همگی بستنی خوردیم چون

آرتین جونم پیشم بود بستنی خوردن

یه صفای دیگه داشت

یکشنبه , 20 ارديبهشت 1394

اینجا هم آرتین جونم خواب بود

دادم داداشم عکسش رو گرفت

هم با موبایل خودم هم با موبایل خودش

اولین عکس با موبایل خودش گرفته

این عکس رو هم داداشم گرفته

اینجا هم داشت

 

کانال عوض کردنو تقلید میکرد

اینجا هم تصمیم گرفتم

چند تا عکس با فلاش ازش بگیرم

که خیلی خوب در اومد

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رکسانا
2 خرداد 94 20:59
بابا این روز به روز داره خوشگل تر میشه یکی جلوشو بگیره.........هزار ماشا الله.
دایی رضا
پاسخ
مرسی از کامنتتون مرسی که آرتین جونم رو دنبال میکنید.