آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

آرتین جونم بدون کلاه

1393/2/10 22:58
نویسنده : دایی رضا
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این عکس ها مال یه ماه پیشه

بنا به دلایلی نتونستم زود وبلاگ آرتین جونم رو به روز کنم

یه خبر خوشحال کننده آرتین جونم از کلاه بدش میاد و دوست نداره

کجاش خوشحال کننده بود؟

الان میگم از اونجایی که میگن بچه حلال زاده به دایی کوچیکش میره.

آرتین جونم به من رفته و مثل من از گذاشتن کلاه بدش میاد

بریم سراغ عکس های آرتین جونم بدون کلاه فداش بشم من

ماشاالله فــــــــــــــرامـــــــــــــــــــــــوش نــــــــــــشــــــــــــــه

یه کلیپ زیبا از آرتین جونم

برای مشاهده کلیپ کلیک کنید


دیدین گفتم خوردنیه منتظر عکس های بعدی آرتین جونم باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیداکبر
22 اردیبهشت 93 23:54
سلام جالب بود به وب مانیز تشریف بیارید درصورت تمایل مارولینک کنید