آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

اولین عکس های آرتین جونم در 16 ماهگی

1394/4/8 14:49
نویسنده : دایی رضا
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم اومدم با خاطرات شیرین آرتین جونم

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه

پنج شنبه , 4 تير 1394

یکشنبه 7 تیر ماه 1394

اولین کچل کردن آرتین جونم

چند لحظه قبل از کچل کردن

داداشم در حال کچل کردن آرتین جونم

ژست بامزه و باحال آرتین جونم بعد از کچل کردن

اینم چند عکس خوشگل بعد از کچل کردن آرتین جونم

که البته به زور گرفتم همش میخاست بره بازی کنه

عکس های آرتین جونم بعد حمام

اینو بستیم مثلا سرما نخوره اما مثل

من دوس نداره هیچی رو سرش بمونه

سری کند انداخت زمین چند دقیقه بعد

ماجرای سیب زمینی سرخ کرده و بوس

مامانم برای من و آرتین جونم سیب زمینی

آورد و یکی برداشت گذاشت دهنم

آرتین جونم دید و تقلید کرد و سیب زمینی

گذاشت دهنم بعد در حال سیب زمینی خوردن

بودیم که گفتم آرتین بوس کن سیب زمینی

رو بوس کرد گفتم سیب زمینی رو بوس میکنن آخه؟

منو بوس کن بعد گرفت سه تا بوسم کرد.

البته سومیش بیشتر شبیه به گاز کوچولو بود تا بوس.

تا پست بعدی خدانگهدار.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

✿آجـــــــی هدیه✿
22 تیر 94 13:43
ماشاالله
دایی رضا
پاسخ
مرسی