آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین و زیبای 17 ماهگی

1394/5/5 16:46
نویسنده : دایی رضا
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

زندگی سخته میدونم اما اگه همه مهربون باشیم

محبت کنیم و خود خواه نباشیم و عشق پول و مد

کورمون نکنه میتونیم زیبایی هاش رو ببینیم

چیز های زیادی هستند که باعث میشن

زندگی شیرین بشه اما ما فقط به مشکلات

نگاه میکنیم و فراموش میکنیم که به زیبایی

ها نگاه کنیم اگه راه حلی برای مشکلات

پیدا نمیکنیم بجای آه کشیدن بیشتر

فکر کنیم و بیشتر تلاش کنیم تا موفق بشیم.

در این عکس انگار آرتین جونم پشت آبشار هست

و کنارش رود آب معدنیه و تا زیر پاش بر اثر

پاشیدن آب خیس شده و خیلی طبیعی شده

از هیچ صفحه آبی یا کروماکی

پشت سر استفاده نکردم.

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه

شنبه , 13 تير 1394

این پنج عکس رو داداشم (محمد دایی) گرفته

یکشنبه , 21 تير 1394

اینجا با توپ بازی میکرد توپ رو آورد

میترسید بکوبه رو کلم منم گفتم بنداز

وقتی انداخت منم کلم رو عقب جلو کردم

و چشم هام رو درشت کردمو صدا در آوردم

کلی خندید و هر بار توپ رو مینداخت

منم همین شکلک و صدا رو در میاوردم

و میخندید اینجا هم باز میخاد پرت کنه

بعد توپ بازی پنج تصویر پایینی رو هم

داداشم (محمد دایی) گرفته

فردای اون روز پارک سنگی

اینجا آرتین جونم زود تر توی پارک اومده بود

و من رو که دید سریع اومد پیشم

چند عکس از آرتین جونم در پارک سنگی

اینجا گوشیمو دادم داداشم (محمد دایی) گرفت.

این عکس رو هم داداشم (محمد دایی) گرفته


شب شد و هنگام گردش با سه

چرخه ازش فیلم و عکس گرفتم

اینجا یاد دادم بگه آبا یعنی آب

از قدیم گفتن بچه حلال زاده به داییش میره

ببینین مثل من عاشق رانندگیه.

موقع برگشتن کلی دنبالمون گریه کرد.

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

حمید
9 مرداد 94 5:48
مطالب وبلاگت قشنگه !
دایی رضا
پاسخ
مرسی
مامان آقامحمدهادی
11 مرداد 94 18:10
سلام.وبلاگتون عالیه. میشه لطف کنید به سایت نی نی عکس یه سری بزنید وازعکس پسرم بازدید کنید تا امتیاز بگیره.ممنون میشم توقسمت جستجوی نی نی سرچ کنید سیدمحمدهادی رستمی عکسش میاد.مرسی http://www.niniaxs.ir/
دایی رضا
پاسخ
سلام مرسی نظر لطف شماست هم بازدید کردم هم لایک کردم خدا نگهداره براتون. موفق باشین.