آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

بازم عکس خوابیدن آرتین جونم در اواخر یک ماهگی

1393/2/21 19:22
نویسنده : دایی رضا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تاریخ گوشیم خارجیه و شمسی نیست و من نمیتونم

زمان دقیق عکس ها رو بنویسم ولی باید سعی کنم

زود تر به روز کنم و بتونم بگم تاریخ دقیق

عکس ها رو بگم. سال پیش همین موقع ها

منتظر به دنیا اومدن آرتین بودم امسال منتظر

حرف زدن و راه رفتنشم الان هم منتظرم زود تر ببینمش

آخه الان خونه خودشونه و خیلی وقته آبجیم آرتین جونم رو نیاورده

زندگی همش انتظاره و انتظار شانس ماست دیگه

خب خیلی حرفیدم بریم سراغ عکس های خوابیدن آرتین جونم

ماشاالله فـــــــــــــرامـــــــــــوش نــــــــــــــــشه

خوابیدن آرتین جونم در یک ماهگی

خوابیدن آرتین جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)