آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

اولین عکس و خاطرات 18 ماهگی

1394/6/27 22:07
نویسنده : دایی رضا
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وقت خیلی ارزشمنده از وقت ارزشمند

تر کودکان هستن اگه میلیارد ها

پول هم برای بچه ها خرج کنیم هم

اندازه یک دقیقه وقت گذاشتن براشون

لذت بخش نیست پس سعی کنیم تا

وقت بیشتری برای بچه ها بگذاریم.

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه

پنج شنبه , 30 مرداد 1394

با اجازه مدیر وبسایت فقط یه عکس

از غاز های پارک ملت میگذارم

اینجا پارک ملت قزوینه من بچه بودم زیاد

اینجا میومدم یه پارک عالی با سرسره بزرگ

و کلی مجهز و هیجان انگیز برای بزرگتر ها و

لذت بخش برای بچه ها ولی الان دیگه

یه پارک عادی شده و وسایل دیگه برقی

نیست بگذریم بریم سراغ اولین عکس

از 18 ماهگی آرتین جونم که داداشم

(دایی آرتین جونم) به قول آرتین جونم

(داء) گرفته منو داداشمو داء صدا میکنه.

اینجا هم گفتم آرتیـــــــــن دایی رو نگا کن

وقتی نگاه کرد عکسشو شکار کردم

قبل از شروع فیلم برداریم این دختر بچه

به آرتین جونم میگه چقدر نازه

در ادامه سرسره بازی و خوشحالی

آرتین جونم و چهره دیدنی آرتین جونمه

شما رو دعوت میکنم به

تماشای این ویدیوی زیبا

تعریف خاطرات آرتین جونم

در اوایل هجده ماهگی

عاشق پد و موس و کیبورده

همیشه دوست داره ببره پایین و

باهاشون بازی کنه یه روز مثل همیشه

مقاومت کردم و نگذاشتم برداره و گفتم

این که جی جی نیست برگشت گفت

رضا جی جی رضا جی جی

هنوز عادت گاز گرفتن رو ترک نکرده

و هر چیزی رو که بخاد پرت میکنه

این عادت ها در همه کودکان

هست و طبیعیه و برای درک کردن

خوب یا بد هنوز براشون زوده ولی

میشه تو این سن کمترش کرد

برای همین من به مطالب روانشناسی کودک

بیشتر مراجعه میکنم و بعضی وقت ها از

قلبم کمک میگیرم و خودمو میگذارم جای

آرتین جونم و بهترین جمله

رو انتخاب میکنم اون روزی یه چیزی رو پرت کرد

و باز میخواست پرت کنه

گفتم اونو پرت نکن اگه حرفمو قطع

میکردم حتما پرت میکرد گفتم توپ رو

پرت کن رفت سراغ توپ و توپ رو پرت کرد.

ماشاالله آنقدر باهوشه که روش تربیت

بچه های پنج ساله روش جواب میده.

آرتین جونم انشاالله عاقبت بخیر بشی.

تا پست بعدی خدانگهدار.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)