آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین اواخر 21 ماهگی آرتین جونم

1394/10/22 17:56
نویسنده : دایی رضا
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم کلی دیر کردم اتفافات و مشکلات

زیادی باعث دیر تر بروز رسانی وبلاگ

آرتین جونم شد که همه رو نمیگم

چون اینجا مخصوص آرتین جونمه و

فقط خاطرات شیرینش ثبت میشه

اولین مشکل که کلی ناراحتم کرد حذف

شدن عکس ها و فیلم های 21 ماهگی

و اوایل 22 ماهگی آرتین جونم بود که

با تلاش های من هیچکدوم ریکاوری نشد

و دلیل اصلی حذف شدن اونم دقیقا چند دقیقه

بعد از ریختن تو کامپیوتر هم مشخص نیست.

مشکل بعدی هم تغییر رمز به رمز اکانت شد

که اونم یادم رفته بود و مجبور شدیم ویندوز

عوض کنیم و اطلاعات درایو c رو نجات دادیم.

همه اینا باعث شد کلی دیر تر به روز کنم و

از همه مخصوصا از آرتین جونم معذرت میخام.

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه.

یادتونه گَفته بودم یه سرماخوردگی کوچیک هم میتونه

خوشبختی رو بگیره علتشو میگم من سرما خوردم و

برای اینکه آرتین جونم مبتلا نشه بهش گفتیم جوجو

دارم و ترس از جوجو باعث میشد زیاد طرفم نیاد

و نمیتونستم بوسش کنم و حتی لمسش کنم

آرتین جونم هم سعی میکرد فاصله شو با من حفظ کنه

یکی دو روز بعد اینکه رفتن سه شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۴ بود که

من خوب شدم و این عکسا رو آبجیم تو تلگرام فرستاد

چهارشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۴

حدود ساعت 9 صبح

تلفنی بهش گفتم دیگه جوجو ندارم

این عکسا رو هم شب همون روز برام فرستاد

همه عکسای با کیفیت اواخر بیستو یک ماهگی حذف شدن

ولی یک خبر خوش آرتین جونم دیگه گازم نمیگیره

و منو نمیزنه چون هنگام بازی بهش

یاد دادم که از گاز گرفتن بدم میاد.

تا پست بعدی خدانگهدار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ملیسا
26 دی 94 23:25
سلام وبلاگ دخترم ملیسا ، به روز شد . خیلی خوشحال می شم به عنوان پدر ملیسا خانم پذیرای لحظه های قشنگ شما در کلبه مجازی ملیسا خانم باشیم . ممنون می شم اگر با ثبت نقطه نظراتتون ، ملیسا رو به یه یادگاری قشنگ و ماندگار مهمون کنید . منتظر شما هستیم .
دایی رضا
پاسخ
سلام خدا حفظش کنه و از این عشق و محبت و شما بسیار خوشم اومده موفق باشید