آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

تصاویر نزدیک از آرتین جونم در حال خواب

1393/2/26 20:01
نویسنده : دایی رضا
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم اومدم این بار زود اومدم البته خیال نکنید بیکارم زود زود میام نه کلی توی اینترنت کار دارم ولی چون آرتین جونم رو دوست دارم همش میام وبلاگی رو که براش ساختم رو به روز میکنم

تاخیر طولانی به روز نکردن هم برای این بود که نمیخواستم صدای فیلم رو پخش کنم کارش خیلی طول کشید چون نرم افزار هام خراب شده و مجبور شدم از نرم افزاری که انتظار نداشتم بتونه صدای فیلم رو حذف کنه استفاده کنم

خب آرتین جونم امروز دقیقا 3 ماهه شده ولی توی

عکس های زیر تازه داره 2 ماهه میشه

بریم سراغ عکس های آرتین جونم

در عکس زیر فلش گوشیم روشن مونده بود و

آرتین جونم اذیت شد برای همین فلش رو خاموش کردم

از این به بعد عکس های 2 ماهگی آرتین جونم منتشر میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روتوش آنلاین عکس
28 اردیبهشت 93 23:15
از دیدن شما در وب سایتمون خوشحال میشیم؛ به ما سر بزنید
بنیتا
29 اردیبهشت 93 7:13
درود بر آرتین جان، چقدر تو نازی. چه عکسایی هم داری. قدر دایی رو بدون که خیلی هواتو داره بازم میام پیشت. مواظبه خودت باش.
نغمه
7 خرداد 93 20:35
اخی چه نااازه شده .....خدا حفظش کنه
دایی رضا
پاسخ
مرسی