آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین اواخر 23 ماهگی آرتین جونم

1394/11/29 16:06
نویسنده : دایی رضا
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یه سلام پر از محبت به آرتین جونم

و دوستای آرتین جونم که وبلاگش رو

دنبال میکنن قبل از هر چیز باید دو خبر

مهم رو بگم که آرتین جونم دیگه پوشک

لازم نداره و یکی از بد ترین عادت هاش

یعنی گاز گرفتن رو ترک کرده البته منو فقط

گاز نمیگیره و دیگه برین به ادامه مطلب فقط

ماشاالله فراموش نشه.

ادامه  مطلب در حال آماده سازی میگردد.

سه شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

ماشاالله شیطونی ها و شیرین کاری های

باحال و بامزه آرتین جونم تمومی ندارهشیطان البته

بماند که بعضی از این شیطونی هاش خیلی

اذیت آوره و از تحمل من خارجهکچلولی به همون

اندازه که اذیت میکنه همون اندازه هم شیرین

کاری میکنه که این اذیت هاشو جبران میکنه.بغل

اینجا هم سعی داره موبایل رو بگیره و ظاهرا

بازی گرفتن موبایل از منو بیشتر از بازی های

داخل موبایل دوس داره چون کلی خندیدخنده

و وقتی نمیتونست بگیره بیشتر میخندیدسوال

تمامی عکس های این پست

خیلی بی کیفیت افتادن

برای همین کیفیت رنگ رو بالا بردم تا

کمی عکسا با کیفیت بشن.

پنج شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

این نی نی کوچولو کنار آرتین جونم

مهدیس خانم دختر دایی من و آرتین جونمه

در عکس بالا کنجکاوی آرتین جونم رو

میبینین که اعضای بدنش رو خوب

برسی میکنه و بعد پاش رو دست میزنه

و میگه پا البته یکی از کار های عجیب

و بامزه ش که موجب خنده شد این بود که

پیش بند صورتی مهدیس جون رو به صورتش

انداخت و وقتی برمیداشتن باز سعی کرد بندازه.

شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

چای خوردن آرتین جونم باعث شد

فرصتی برای عکس گرفتن ازش پیدا کنم

اینجا هم شکمشو داده جلو و دستشو گذاشته

روش الکی مثلا چاق شده

خودشم به این کارش خنده ش گرفتهقه قهه

به دستش دقت کنین که با خودکار خط خطی کرده

صورتش رو هم خط خطی کرده.

بازم این گوش بیچاره من دوباره انگولکش میکنه

حالا گوش من خوبه گوش بقیه رو میکشه و میگه بَـــع

البته من گریه الکی نکردم و باعث شد این عمل بَـــع رو

دیگه روی من انجام نده البته با نَه گفتن

با لحن جدی و اخمم نشون دادم

که از این کارش ناراحت میشمقهر

و دیگه گوشمو نمیکشه.

بریم سراغ ماجرای مسواک که

از غرغره کردن آب و  نحوه مسواک زدنم

تقلید که هیچ اینجا آموزش میده به

همه و اینجا هم همش میگه دا دا هَهَهَـ  داء داء هَهَهَـ

یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

این عکس ها رو هم مامان آرتین جونم

تو تلگرام برام فرستاده ببینین چه ناز خوابیدهخواب

عصر همون روز

شیرین گندمک دادن آرتین جونم

اینجا هم ادا و اصول هنگام خوردن شیرین گندمک

اینجا هم رفته تو ویلچر منسکوت

دوشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

اینم عینک جدید آرتین جونم که

دیگه نمیگه نِی نِه میگه عِینِه

ای داد آرتین داره میاد پیشم.خنده

تا پست بعدی خدانگهدار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)