آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

تولد دو سالگی آرتین جونم

1394/12/15 16:28
نویسنده : دایی رضا
870 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

آرتین جونم اومدم تا خاطره

شب تولدت رو ثبت کنم

اینم کارت دعوت مجازی برای

ورود شما به جشن تولد آرتین جونم

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه.

چهارشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

ماشین بازی آرتین جونم

اینم چند تا عکس خوشگل از آرتین جونم

جمعه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

تولد آرتین جونم 26 بهمنه ولی

برای اینکه روز تعطیل بیفته

23 بهمن جشن تولد گرفتیم

چند ماه پیش توی گروه اسباب بازی

فروشی توی تلگرام از یه اسباب بازی

خوشم اومد پرسیدم اسمش چیه؟

گفت مکعب هوش منم تصمیم گرفتم

مکعب هوش بخرم به همه گفته

بودم که بگردن ولی پیدا نکرده بودن

روز تولد رفتیم جمعه بازار و گشتیم

و همه اسباب بازی فروشی ها رو گشتیم

ولی نتیجه نداشت آخر نا امید شده بودم

و نا امیدانه به یکی از فروشنده ها توضیح

دادم و با دقت گوش میکرد و گفت دارم

ولی کلبه هوش دارم و سریع در آورد

و ما هم خریدیم هر کسی یه کادو خرید

و برگشتیم شب بعد شام من دل تو دلم

نبود که زود تر جشن تولد رو شروع کنیم

صبرم لبریز شده بود که بالاخره میز رو

آوردن و ژله ها و میوه ها رو چیدن

اینم عکس و فیلم آرتین جونم.

قبل از شروع جشن تولد

اینم دوچرخه آرتین جونم که از همه

هدیه ها بیشتر دوست داره

اینم بخش خوشمزه تولد

اینم مهدیس کوچولو دختر دایی من و آرتین جونم

اینم کادو های تولد

بعضیا کنجکاو شدین تو کادو ها چی

هست اونی که زیره بازی فکریه که با ترسیم

شکلها ماشین و هواپیما و شکل های دیگه

میشه ساخت و کلبه هوش هم شکل هایی

رو داخل کلبه میندازی و اونی که شبیه کله قنده

حلقه س که باید داخل میله ش بندازی اون بزرگه

هم لگو هستش دوچرخه و گوزن هم معلومن دیگه.

دو عکس از دوچرخه از زاویه های مختلف

آرتین جونم کلی با آهنگ تولد رقصید

و دست زد و کلی کیف کرد به

هممون خوش گذشت

میرسیم به قسمت مورد علاقه آرتین جونم

فوت کردن شمع عاشق این کاره همش میگفت

(هَیینا) یعنی دوباره روشن کن

آرتین جونم در حال بریدن کیک

آرتین جونم بغل مهدی پسر دایی

آرتین جونم روی دوچرخه

واکنش آرتین جونم وقتی فاطمه دختر دایی گفت بخند

الکی مثلا داره میخنده مثل بچگیای مهدی پسر دایی

دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (1)

نظرات (0)