آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین 29 ماهگی آرتین جونم

1395/6/22 18:27
نویسنده : دایی رضا
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند کلمه با آرتین جونم

تازه دارم درک میکنم وبلاگنویس هایی که

دیر میکنن چه حسی دارن فقط میتونم

بگم آرتین جونم معذرت میخام اما دلیل

دیر کردنم این بود که باید از قاب دوربین

خودم و خاله و ممد دایی و البته چون

یادم رفت و دیر شده بود نشد از قاب

دوربین مامانت جمع آوری کنم ولی

بعدا برات آرشیو میکنم تو هارد و pc

چون دیر کردم دو تا عکس برات ساختم

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه.

دوشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۵

هنگام جمع آوری عکسا وقتی موبایلم

پر شده بود من به اشتباه عکسای ۲۸ تیر

رو هم به همراه عکسایی که تو pc هم

ریخته بودم پاک کردم و شانسا این یه دونه

رو پاک نکردم که میشه اولین عکس 29

ماهگی آرتین جونم که داره با حلقه

بازی و شیطونی میکنه که میشه

اولین عکس 29 ماهگی آرتین جونم

شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۵

 آماده شدیم بریم تپه که تو کوچه دسته ویلچر شکست

و من نرفتم و آرتین جونم بدون من رفت

اینجا هم آبنمای تپه س

سری بعد که میخاست بره تپه میگفت دایی

بیا تپه بخدا نیشکنه(نمیشکنه).

فرداش دلش هدست خواست منم

قبول کردم اینم عکسای آرتین جونم

در حال گوش کردن آهنگ

جمعه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

رفتیم امامزاده آقا سید علی موسوی شارینی

بعد از ظهر هم رفتیم بوستان ملاخلیلا

داداشم(محمد دایی) رفت آرتین جونم رو

بیاره که این عکسای خوشگلو گرفت

جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

رفتیم امامزاده حسین اونجا زنگیدیم آرتیم جونم اومد

محمد دایی(دایی منو آرتین جونم) هم رفته بودن عروسی

که از اونجا اومدن ما رو دیدن منو آرتین جونم کلی خوشحال

شدیم البته آرتین جونم به مهدیس حسودی کرد و اومد بغلم

اینجا هم با کالیکاتور چهره ها رو سانسور کردم

اینم بگم کالیکاتور مسخره کردن محصوب نمیشه

یکشنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

آرتین جونم توی بازیگاه تپه

اینم دو تا عکس خوشگل از آرتین جونم در فضای سبز تپه

آرتین جونم توی استخر توپ به قول خودش اِستَخَ توپ

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)