آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین 30 ماهگی آرتین جونم

1395/7/20 15:24
نویسنده : دایی رضا
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت میگم

الان که دارم این مطلبو مینویسم آرتین جونم

نزدیک 32 ماهگیشه و من میخام

ببرمتون به 30 ماهگی آرتین جونم

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه.

دوشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۵

تصاویر زیر رو مامان آرتین جونم توی تلگرام فرستاده

اولین عکس 30 ماهگی آرتین جونم

سه شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵

چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵

ماست خوری آرتین جونم

بعد از کلی شیطونی خوابیدن خیلی میچسبه

چای خوری آرتین جونم

پنج شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵

شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۵

دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵

صبح دوشنبه قبل از اومدن به خونمون

جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

هوا سرد بود رفتیم بوستان پیروزی کنار تپه

همیشه میرفتیم اونجا و نی نی ها رو میدیدم

ولی ایندفعه برای اولین بار با آرتین جونم رفتم

برای اینکه موتور و دوچرخه وارد بازیگاه نشن

با آهن بسته بودن من نتونستم

برم داخل از پشت حصار نگریدم

شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

آرتین نی نی میشود

آرتین جونم به یاد دوران نوزادیش

تصمیم گرفت تو بغل من شیر بخوره

اینم مدل جدید حلوا خوردن

آرتین جونم در حال کنجکاوی و شیطونی

اینجا هم داره میدوه تا نتونم عکسشو بگیرم

بعد رفت سراغ ماشین بازی به این سبک

یه هندفزی پیدا کرده و میخاد آهنگ گوش کنه

چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

یه سر بریم تلگرام

لوس شدن آرتین جونم برا مامانش

شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

بازم بریم تلگرام ببینیم مامان آرتین جونم چی فرستاده

سه شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی
23 مهر 95 19:05
سلام وبلاگ زیبا و جالبی داری،ایشالا خواهر زاده شما نامدار و پایدار باشه خوشحال میشم بعد از این که به اسم مراقبت های بارداری و بعد بارداری لینکم کردی خبرم کنی تا لینکت کنم ممنون
دایی رضا
پاسخ
سلام ممنون همچنین لینک شدید با نام آرتین جیگر دایی لینک کنید