آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین 50 ماهگی آرتین جونم

1397/5/23 18:51
نویسنده : دایی رضا
1,683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فکر کنم از علاقه آرتین جونم به پاندای کنگ فو کار

نگفته باشم آرتین جونم عاشق پاندای کنگ فو کاره

همیشه اداشو در میاره و ازش تعریف میکنه و قصه

و کارتونش رو با علاقه گوش میکنه و میبینه

چند ماه پیش پانتومیم بازی میکردیم(ادا بازی خندوانه

باعث شد به این بازی علاقه پیدا کنیم). آرتین جونم

بعد تموم شدن اجرا تصمیم گرفت پانتومیم اجرا کنه ما

بگیم چیه بعد اجرا هیچکی نتونست بگه چیه،کاراته س

دعواست،مشت میزنی،پس چیه گفت پاندای کنگ فو کار

بریم ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه.

 

2018-04-16

دوشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

دوربین کارتونی یه اپلیکیشن جالبه که

شخصیت های کارتونی معروف رو میشه

انتخاب کرد و باهاشون عکس گرفت من

خیلی مبتدیه و همه چی دستی انجام

میشه اما آسونه و نیازی به حذف زمینه

نداره و کیفیت شخصیت ها بالاست وای

من چقدر حرف میزنم از اونجایی که قوه

تخیل آرتین جونم کمی قبل از چهار سالگی

فعال شده کلی بازی بدون محدودیت میشه

خلق کرد اینجا هم چون از پاندای... خوشش

میاد با دوربین کارتونی براش آوردم ولی نشون

ندادم گفتنم میخای با پاندای... عکس بندازی

گفت آره منم گفتم الان کنارت وایساده ژست بگیر

عکسو دید گفت میخام راستکی بیاد پیشم خلاصه

تخیل اینبار به کارش نیومد و کمی ناراحت شد

به انتخاب خودش با جری هم عکس گرفت. تام بیچاره.

2018-04-26

پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

یادم نیست ولی فکر کنم اینجا بهش گفته بودم

فکر کن چی بازی کنیم اینم مراحل تفکر آرتین جونم

چند دقیقه بعد

بازی فکریش که خیلی حوصله و فکر میخاد رو

بازی کردیم البته با قوانین خودم چون قبلا هر

دو مون حوصله مون سر رفت رنگ و اشکال هندسی

رو باهاش بازی کردیم بجای چیدمان مهندسی سخت

همانطور که می بینین با استقبال آرتین جونم روبرو شد

2018-04-30

دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

آرتین جونم در حال خوردن بستنی

فوتبال بازی کردن آرتین جونم عکاس بِل بِل(بِل بانو)مامانم)

2018-05-02

چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

شیرینی خوران داداشم بود و بازم دور هم جمع شدیم

مهدیس جون همه کارا رو تقلید میکرد

کلی خوش گذشت یه بچه با مامانش تو اینستا عکس ژست

های ورزشی گذاشته بودن منم از دختر دایی خواستم یکی از

اون ژست ها رو انجام بده تا مهدیس جون هم تقلید کنه مثل

همون انجام داد ولی دختر خاله دیر عکس گرفت اما از نزدیک

2018-05-07

دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

آرتین جونم در حال بازی ماشین جنگی Fastlane

بازی خوبیه ولی بعد ی مدت حتی با وجود درون

ها و چالش ها تکراری و خسته کننده میشه


تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (3)

نظرات (0)