آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین 51 ماهگی آرتین جونم

1397/6/29 17:53
نویسنده : دایی رضا
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز میخام خاطرات خرداد ماه آرتین جونم رو بگذارم

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه

2018-05-25

جمعه، ۴ خرداد ۱۳۹۷

این بازی قدیمیه که آرتین جونم داره بازی میکنه

نسخه هک شده اس و هر چی الماس بزنی قبول

میکنه حتی اگه یه دونه هم نداشته باشی البته

من خوشم نیومد چون یکنواخته رانینگ بی پایانه

دو تا مپ بیشتر باز نمیشه بقیه ش بعد دانلود نمیاد

واگن سوار میشه با آب سواریش قشنگه

اینم تعداد نجومی الماس های درخواست شده

2018-05-26

شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۷

اینم آفتابگردونی که برای آرتین جونم کشیدم

زود عکس گرفتم یه وقت خط خطیش نکنه اما

خوشش اومد و یه خط کوچیک بیشتر روش نکشید.

2018-06-02

شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

آرتین جونم شدیدا عاشق اسباب بازیاشه به هیچکس

نمیده اما چون من بهش گفتم ماشین کوچولو هاش رو

دوست دارم همه ماشین کوچولو هاشو داد به من اما

یه سوال عجیب پرسید گفت میگذاری هر وقت اومدم

باهاشون بازی کنم!!! گفتم آره من که همه اسباب بازی

هامو میگذارم بازی کنی!!! بعدش با خیال راحت داد بهم

اینم یکی از اون ماشین هاییه که آرتین جونم بهم داده

اینم خلاقیت آرتین جونم با لپ لپ و ماشین و دستمال

که به ترتیب میشن تخم مرغ،زرده و سفیده قاشق و

ماهیتابه هم نامرئی ان. فوت کردم زرده هم دیده بشه

من امسال گفتم تولد نگیرین فقط کادو بدین خخخخ

پر رو هم خودتونین جشن دوس نداشتم خو اما تولدم

افطاری میدادیم بعد افطار همه یهو دیدن وسط جشن

تولدمَن و آهنک گذاشتیم و همه تبریک گفتن خلاصه

قبل فوت کردن شمع آرزو های مهمی کردم که همش

معجزه میتونه برابرده شون کنه ولی خب کاش میشد

شما هم که داری میخونی بگو آمین آرزوی خیلیاست

2018-06-15

جمعه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

اینم هدست کادوی داداشی که اندازه سر من نشد

البته شد اما گوش هام پِرِس شد و عرق کرد اما به

سر آرتین جونم کاملا اندازس و کلی کیف کرد باهاش

اینجا هم یادم نیست ساعت یازده شب چی میخورد

البته هنوز یکم بد غذاست اما معمولا غذاشو تموم میکنه

بیشتر عاشق میوه و هله هوله اس.از غذای تند بدش

میاد ولی با غذای ترش مشکلی نداره با پیاز سرخ شده

مشکلی نداره البته تا وقتی نگی پیازه اگه بفهمه نمیخوره.

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)