آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

نمایش توهین و فحش کاربر1

1393/3/27 12:19
نویسنده : دایی رضا
394 بازدید
اشتراک گذاری
نظرات خصوصی
این نظرات اختصاصاً برای شما ارسال شده و در وبلاگ نمایش داده نمی شوند
شکار لحظه خندیدن آرتین | kh 11:15 12 خرداد 1393
این نقطه چین ها حرف های بدشن که سانسور کردم
ببین خواهرزاده ات خیلی خوشگله اما تو خیلی ..... شبیه ...... هستی یعنی شانس اوردی یکم دیگه میگذشت ..... میشدی نره غولی چاق بد قیافه زشت هستی قیافه ات خیلی ...... خلاصه نه هیکل داری نه قیافه چلاقم هم هستی

Email : mohsenfarshbafnadi@yahoo.com
[ حذف ] [ آی پی : 206.173.221.53 ]
     
 

 گفته بودم اجازه فحش یا توهین ندارید بخاطر

همین نظر خصوصی این بی فرهنگ

رو عمومی کردم تا کسانی که قوانین رو رعایت نمیکنن

درس عبرت بگیرن و رعایت کنن

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

حدیث
5 تیر 93 1:08
این بنده ی خدا چهره ی معمولی داره ولی هرچی هست خدا بهش داده و داره خوب ازش استفاده میکنه ولی آقا یا خانومی که کامنت گذاشتی کاش توام یه ذره از شعور نداشتت استفاده میکردی بی فرههههههههههههههننننننننننگگگگگگگگ.
دایی رضا
پاسخ
حالا کجاش رو دیدین یَک فحش های بدی به من داده که نتونستم عمومیش کنم دست مدیر سایت درد نکنه بلاگش کرد خلاص شدم میگفت هفته ای 1 بار میخاد فحش به من بده
ابجی سجا
7 تیر 93 15:46
خيليا هستن اذيت ميكنن
معین
9 آذر 93 22:29
اون کسی که این چرندیات رو نوشته بی ادبه محلش نذار به نظر من عشق شما و آرتین قابل ستایشه ایشالله که همیشه زنده و سرحال باشید
دایی رضا
پاسخ
خیلی ممنون
احسان
24 خرداد 94 16:59
عجب ادم های بی شعوری پیدا میشه . رضا جان این چرت و پرتارو جدی نگیرو بسار به خدا . یادت باشه هرکی باشن بالاخره یه روزی یه جایی از کرده خودشون پشیمون میشن داداشی . موفق باشی
دایی رضا
پاسخ
پشیمونش کردم تازه هر چی فحش بد غیر قابل انتشار بلد بود به من و آرتین جونم داد و آرتین جونم رو نفرین کرد اول دعوامون هم این بود که به آرتین جونم گفت شبیه منگلاس منم که عاشق بچه هام بیشتر کلیپ بچه نگاه میکنم دیده بودم بچه های مردمو اینطوری فحش میده ولی کسی جوابش رو نمیده تصمیم گرفتم مثل مردم نباشم و جوابش رو بدم که چند ماه دعوامون طول کشید که آخرش دیگه جوابش رو ندادم با اسم خاله نرگس گول زد و فحش داد تا این که بصورت جدی کار کردم و هر کی کامنت میداد رو درست برسی میکردم و مطمئن میشدم اون نیست تا این که دیگه راهی ندید و گورش رو گم کرد حتی کانالشو حذفید.