آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

آرتین جونم توی سبد

1393/3/30 11:42
نویسنده : دایی رضا
324 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.frametoy.com/uploaded/frametoy_20140623082449VokF.jpg

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید

سلام

امروز همانطور که قول داده بودم

عکس آرتین جونم توی سبد رو براتون آماده کردم

زیاد منتظرتون نمیگذارم بریم سراغ عکس ها

ماشاالله فراموش نشه

ای جان فدای خنده هات بشم من

منتظر پست بعدی که آرتین جونم تازه از حمام اومده باشید

برخی از عکس های پست بعدی

ماشاالله فراموش نشه

پسندها (2)

نظرات (1)

ارجمند
4 تیر 93 15:50
سلام وبلاگ آرتین جان هم مثل وبلاگ رضا جان جالبه .ممنون که از این وبلاگ به من سر زدید .این ارتباط را همیشه حفظ خواهیم کرد.