آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

بغل کردن آرتین توسط من توی کوچه

1393/4/9 12:06
نویسنده : دایی رضا
352 بازدید
اشتراک گذاری

بفرماید خوشمزه ترین چایی دنیا رو نوش جان کنید

بعد برید ادامه مطلب عکس ها رو ببینید

 

وای چایی با طعم آرتین چه خوشمزه اسIf the picture does not load, press F5!

سلام

این تصاویر در ظهر گرفته شده بخاطر همین

بی کیفیته البته من تمام تلاشم رو کردم

تا کیفیتش بهتر بشه اما اون چیزی که میخاستم

نشد ولی کیفیتش یکم بهتر شده

خب عصر هم برای خرید نون ساندویج رفتیم بیرون

که من اونجا آرتین جونم رو تنهایی و با ایمنی بالا

بغلش کردم و کلی صفا کردم

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد مهدی
10 تیر 93 18:36
سلام من هر سه تا وبتو لینک کرد. حالا تو توی هرسه تا وبت منو با نام اریس علم لینک کن