آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

برخورد با توهین کاربر1

1393/4/14 15:28
نویسنده : دایی رضا
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

کاربری که فحش داده بود

و منو بهونه کرده بود کاربری

بی فرهنگ و بد جنس و حسوده

که قبلا تو آپارات آرتین جونم

رو نفرین کرده بود و با اسم

خاله نرگس بی فرهنگی

میکرد و الان هم با اسم

های دیگه میاد و اذیت

میکنه و اسم کانالش

تو آپارات گیلدا است

الان هم در مورد فیلم پیانو زدن

آرتین این نظر رو گذاشته

پیانو زدن آرتین جونم | ناصر 10:57 14 تير 1393
 
آرتین جونت غلط کرد با تو ی بچه چلاغ ویلچر نشین ................. گندبک چاقالو فلج

Email : زمانخانی
[ حذف ] [ آی پی : 2.177.72.174 ]
     
 

مدیر محترم نی نی وبلاگ گفت از امکانات نی نی

وبلاگ استفاده کن منم گفتم نمیشه تعداد

نظرات کم میشه گفت یا امنیت یا نظرات بیشتر

منم تصمیم دیگه ای گرفتم هم نظرات بیشتر

هم امنیت پس دیگه نظرات خصوصی رو

نگاه نمیکنم پس کسانی که میخان

نظراتشون رو مشاهده کنم نظر عمومی بدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله عاطی
14 تیر 93 17:42
سلام داییِ آرتین اقا مطمئن باش خدا خودش حسابشو میزاره کف دستش.... خیر نمیبینه مطمئن باش....اگرم ببینه اون دنیا خیر نمیبینه...ایشالله آرتینِ ب این عزیزی رو نفرین کرده؟؟؟واقعا بیشعوره
دایی رضا
پاسخ
سلام بله درسته خیلی بیکاره من جای اون بودم خسته میشدم. یه بار گفت توبه کرده منم گفتم اگه توبه کرده باشه حلالش میکنم اما از وقتی که دوباره فحش داد فهمیدم که خدانشناس کلا توبه نکرده بود که توبه شکنی کنه.
ali021king79
15 تیر 93 3:05
داش این فرد یه بی فرهنگ هست...تو به دل نگیر ...این رفتارا فقط از حیوونا بر میاد
دایی رضا
پاسخ
میدونم ولی از چندین طریق به من فحش داده و منو اذیت کرده اما من دیگه اذیت نمیشم چون اهمیت نمیدم
رکسانا
26 تیر 93 1:40
علی به زودی ازحسادت سنگ کوب می کنه می میره.
مهسا خانوم
6 مرداد 93 23:08
سلام.خدا جواب کاراشو میده.به نظرم کامنت هاشوتایید نکنین وهمینجوری حذف کنین.توی کامنت ها حرف های خیلی بدی زده
دایی رضا
پاسخ
پاک کردم