آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

اولین چهار دست و پا رفتن آرتین جونم جمعه 20 تیر 1393

1393/4/23 12:26
نویسنده : دایی رضا
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز با اولین تصاویر از اولین چهار دست

و پا رفتن آرتین جونم اومدم

خیلی کیف میده خودش میاد پیشم قبلا از گذر

زمان اصلا خوشم نمیومد ولی الان

دلم میخاد زمان زود بگذره و زودتر راه

رفتن و غذا خوردن آرتین جونم رو ببینم

برین ادامه مطلب ماشاالله فراموش نشه

جمعه 20 تیر 1393 ساعت حدود 10 یا 11 صبح

پشت کامپیوتر بودم گفتم آرتین رو بدین بقل من

آبجیم(خاله آرتین) گفت آرتین جیش داره

من گفتم نه بابا معلوم نمیشه کی جیش

داره بده بیاد هیچی دیگه آرتین رو بقل کردم

بهش گفتم جیش میش هر چی داری بکن

من امروز میخان برم حمام هیچی دیگه

آرتین هم قل خورد و کامپیوتر رو میخواست

منم در حال نگاه کردن آرتین جونم بودم

خودم رو نزدیک کردم که نگه دارمش قل

نخوره و یک دفعه دیدم دستم گرم شد

نگاه کردم دیدم پا هاش اون وره و جیشش

کامل داره سمت من میریزه نگاه کردم دیدم

جیش جیکه جیکه روی پام داره میریزه

هیچی دیگه چون خودمو نزدیک کرده بودم

آرتین قل نخوره سینه ام هم خیس شد

ویلچر هم خیس شد حالا با اون حال

چون آرتین رو بوس نکرده بودم خودمو

بیشتر نزدیک کردم و بوسش کردم که

دیگه کاملا سینه ام نجس شد و رفتم حموم

جمعه 20 تیر 1393 ساعت 12:49 (بعد حموم)

اولین چهار دست و پا رفتن آرتین جونم

البته هنوز بلد نیست خوب بره

ولی این اولین تمرین چهار دست و پا

رفتن آرتین هستش به قول مامانم سینه خیز میره

اینم فیلم چهار دست و پا رفتن آرتین جونم

اگه این فیلم پخش نمیشه آخرین نسخه

فلش پلیر رو روی مرورگر تون نصب

کنید یا روی دانلود کلیک کنید

دانلود

خب امیدوارم خسته نباشید تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (3)

نظرات (0)