آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

دو عکس جدید از آرتین جونم 24 تیر 1393

1393/4/30 10:21
نویسنده : دایی رضا
805 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز فقط با دو عکس از

آرتین جونم اومدم

اما از دست ندید

دفعه بعد دست پر میام

برین ادامه مطلب ماشاالله فراموش نشه

سه شنبه 24 تیر 1393 ساعت 14:44

اینجا هم موبایل رو دیده میخاد بگیره بخوره

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان ساناز
30 تیر 93 10:55
وای عزیزم چه پسر کنجکاوی ! ماشاءالله
دایی رضا
پاسخ
مرسی
علی
30 تیر 93 22:12
منو ببخش تروخدا ازت خواهش میکنم به خاطر همه حرفای زشتم که بهت گفتم چلاغ منو ببخش معذرت میخوام ازت تروخدا حلالم کن ببخشید ....
علی
30 تیر 93 22:35
دیگه اپارات نمیام ولی اومدم اینجا که ازت عذرخواهی کنم تا حلالم کنی ببخشی .ازت معذرت میخوام به خاطر هر چی کردم ازم به دل نگیر شیطون گولم زد .ایشالله هر چه زودتر خوب بشی و سلامت آرتینو ببوس منم دوسش دارم زیاد
علی
30 تیر 93 22:41
نمیدونم چی بگم چون هیچی ندارم فقط خواستم منو ببخشی اقا رضا میدونم انقد از من بدت اومده که دوست نداری با من دوست باشی اما دیگه نمیخوام با من دوست باشی چون از من بدت میاد ولی ازت میخوام فقط منو ببخشی و حلال کنی من هم آرتین هم تورو دوست دارم .چون عاشق بچه ی همقد آرتین هستم