آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

آرتین جونم خوابش میاد

1392/12/18 17:19
نویسنده : دایی رضا
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

آرتین جونم خوابیده

توی ویدیوی زیر آرتین جونم از خواب

بیدار شده و از خواب سیر نشده و خوابش میاد

بازم عکس من و آرتین جونم

فیلم لوس بازی آرتین جونم

پست امروز تموم شد منتظر پست بعدی باشید فعلا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلی
19 اسفند 92 15:42
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
علی بذرافشان
6 فروردین 93 23:41
واقعا وبسایت جالبی داری. امیدوارم ادامه بدی.
shima
11 فروردین 93 18:33
آخي چقد نازه قربونش.... بوووووووووووووووس از رو پيشونيش. فداش