آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

عکس هاي جديد آرتين جونم

1393/5/4 11:18
نویسنده : دایی رضا
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
امروز اومدم با عکس هاي جديد آرتين جونم


يادتونه گزارش زنده کردم و گفتم آرتين جونم
خوابيده و دارم عکسش رو مي اندازم و براتون ميگذارمش؟
امروز نوبتي هم باشه نوبت همون عکسه
شايد باورتون نشه ولي من الان دارم بصورت آفلاين
وبلاگ آرتين جونم رو به روز ميکنم
ديگه بيشتر از اين منتظرتون نميگذارم
بيايين ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه.

جمعه 27 تير 1393 ساعت 15:32
اينجا آرتين جونم داره با من دالي بازي ميکنه
دالي بازي رو آبجيم(خاله ي آرتين جونم)
يادش داده و خيلي دوست داره

جمعه 27 تير 1393 ساعت 17:04
اينم همون عکس هايي که همزمان با به روز کردن
وبلاگ آرتين جونم از آرتين جونم گرفتم

جمعه 27 تير 1393 عصر قبل از اذان مغرب

و این هم تلاش ناموفق برای ثبت عکس

دندون آرتین جونم

اینم زیباترین لبخندی که تو عمرم

دیدم ماشاالله فراموش نشه


پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)