آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

عکس های پنج روز پیش

1393/5/6 22:34
نویسنده : دایی رضا
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم پنج روزه که آرتین جونم رو ندیدم

و امروز دقیقا با عکس های پنج روز پیش

اومدم از شانس بد من یک روز بیشتر هم ندیدمش

و نصفه شب بابای آرتین جونم اومد و آرتین جونم رو برد

ولی تو همین یک روز ازش عکس و فیلم گرفتم

و امروز براتون توی ادامه مطلب گذاشتمشون

فقط ماشاالله فراموش نشه.

چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 11:51 صبح

روش جدید و ایمن بغل کردن آرتین جونم توسط من

چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 12:45 ظهر

چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 11:01 شب(وقت خواب)

تلاش 3 دقیقه ای من برای ثبت عکس

دندون های آرتین جونم که آخرش آرتین جونم

خسته شد و گریه کرد و کار رو سخت کرد

ولی حیف همه عکس ها با وجود  تنظیم

ماکرو(نمای نزدیک) به دلیل تکون های زیاد

تار شد ولی عملیات موفقیت آمیز بود

دیگه عکس جدید از آرتین جونم ندارم باید

تا پست تصویری بعدی یه کوچولو صبر کنید

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا خانوم
6 مرداد 93 23:03
ماشالله.خیلی خیلی نازه.خداحفظش کنه. موافق با تبادل لینک هستین؟
دایی رضا
پاسخ
خیلی ممنون من دو تا وب دارم بله موافقم ولی وبتون باز نمیشه