آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

بازگشت آرتین جونم از شمال

1393/5/14 16:59
نویسنده : دایی رضا
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

آرتین جونم یکم بهتر شده

و مدفوعش یکم سفت و زرد شده

این عکس ها بعد از بازگشت

آرتین جونم از شمال بود که

من کلی دلم براش تنگ شده

بود و یک هفته تمام ندیده بودمش

بخاطر همین پنجشنبه که آرتین جونم

برگشت و کلا دلم میخواست یک شبه

یک دلتنگی یک هفته ای رو رفع کنم

بخاطر همین پنجشنبه عکس نگرفتم شاید

باورتون نشه ولی انگاری سال تحویل

شده بود داشتم ذوق مرگ میشدم

برای دیدن عکس ها برین ادامه مطلب

جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 09:00 صبح

جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 09:02

اینجا موبایل رو دیده

و اینک تلاش های ناموفق

آرتین جونم برای گرفتن موبایل

اینجا مثل تو فیلما شده انگاری میخاد

بگه نفس کش رَد کن بیاد موبایلو

عکس های پست بعدی رو با وب کم لپ تابم

انداختم تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)