آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

آرتین جونم 6 ماهگیت مبارک

1393/5/29 22:21
نویسنده : دایی رضا
394 بازدید
اشتراک گذاری

توی ادامه مطلب عکس های اواخر 5 ماهگی

آرتین جونمه ماشاالله فراموش نشه

سه شنبه14 مرداد ساعت 07:54 عصر

چهارشنبه 15مرداد

اولین عکس آرتین جونم با دوربین تبلت

به زبان ساده میشه (تلفن همراه هوشمند بزرگ)

رایانه لوحی هم بهش میگن

چهارشنبه 15مرداد ساعت 08:26

جمعه 17 مرداد

مینودر پارگ سنگی

شنبه 18 مرداد

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (1)

نظرات (4)

الهام
30 مرداد 93 11:36
وبلاگ جالبی داری میدونم که چقد دوسش داری چون ما هم یه آرتین کوچولو داریم سه سال و نیم داره. خیلی خنده دار و بامزه است ایشالا آرتین کوچولوتون همیشه سالم و سلامت باشه و سایه پدر و مادرش بالای سرش باشه
دایی رضا
پاسخ
مرسی منم برای شما و آرتین کوچولوتون و پدر و مادرش هم آرزوی سلامتی دارم.
نی نی عکس
1 شهریور 93 14:02
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
رادین عشق زندگی
4 شهریور 93 9:54
سلام عمو جون من شمارو با اسم ویلاگتون لینک کردم شمام من با اسم وبلاگم لینک کنید ممنون
رکسانا
5 شهریور 93 0:21
6 هزارتا ماشا الله به این نی نی چشم ابی خوشگل.
دایی رضا
پاسخ
مرسی