آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

عکس و فيلم هاي جا مانده

1393/6/26 18:47
نویسنده : دایی رضا
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز عکس و فيلم هاي جا مانده از

پست قبلي رو آماده کردم

تدوين و کم حجم کردم


ولي به دليل کيفيت بالا با چشم

تغيير کيفيت فيلم زياد معلوم نيس
و خيلي خوبه که ميشه ويديو 160 MB
رو به 27 مگ بدون افت کيفيت
تغيير داد بازم من زياد حرفيدم
بريم سراغ عکس هاي آرتين جونم که با وب کم گرفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برين ادامه مطلب ديگه

پنجشنبه13 شهريور

اول از همه بگم ماشاالله فراموش نشه

فداش بشم ببینید چطوری لپ هاش

رو غنچه میکنه

این ویدیو رو هم از دست ندید

 

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رکسانا
27 شهریور 93 23:06
خودش کم خوشگله لبهاش هم غنچه می کنه که همه هوس خوردن کنن....هزارماشاالله.
دایی رضا
پاسخ
آره فداش بشم من مرسی