آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

ماجرا های جالب آرتین جونم

1393/7/20 20:00
نویسنده : دایی رضا
739 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی وقته وبلاگ آرتین جونم رو به روز نکردم

علتش هم آماده نبودن عکس ها و فیلم ها بود

ولی یه خبر خوش علت باز نشدن ویدیو های

تبلتم فارسی بودن اسم فیلم ها بود از این به

بعد میتونم فیلم های آرتین جونم که با تبلتم

گرفتم رو بگذارم نیازی نیست برای گرفتن فیلم

از وبکم استفاده کنم البته کیفیت وب کم خیلی

خوبه ولی با تبلت لحظه های بیشتری رو میشه

ثبت کرد تو این مدت عکس ها رو آماده کردم

ویدیو ها رو کم حجم کردم بدون افت کیفیت

باز من زیاد حرفیدم برین ادامه مطلب که کلی

عکس و فیلم و خاطره جالب و دیدنی و خواندنی

از آرتین جونم گذاشتم فقط ماشاالله فراموش نشه

پنجشنبه 20 شهریور اواخر 6 ماهگی

29 شهریور ماه اولین عکس از 7 ماهگی عشقم

این عکس زیبا رو هم با کامپیوتر از همین ویدیو گرفتم

سه شنبه 7 مهر ماه اولین پاییز با آرتین جونم

آرتین جونم مثل همه نی نی ها هر چی گیرش میاد

میگذاره تو دهنش برای همین یه لحظه نمیشه تنهاش

گذاشت در غیر این صورت اگه با چنین صحنه ای روبرو بشیم

اصلا نباید تعجب کنیم.

این چیه؟

این چاقو نیز کنه ماست

این قسمتش هم خیسه

آرتین جونم رفت زیر تخت هیچکس نبود آبجیم هم حیاط بود

هر چی صداش کردم نیومد

بعد صدای ترق توروق اومد ترسیدم

ولی کاری از دستم بر نمیومد

همش صداش کردم آرتین آرتین آرتین

خم شدم پارچه تخت رو بالا زدم نور

رو ببینه بیاد بیرون و اومد بیرون ولی

نه کامل فقط سرش دیده میشد

نشست و صداش کردم برگشت بالا رو نگاه

کرد و دیدم یه چیز سیاه تو دهنشه

آبجیم داشت از حیاط برمیگشت که

داد زدم بدو نمیدوم چیه تو دهنش داره

میخوره سیاهه گفت نه هیچی نمیخوره

اومد تو و دید داره چاقو تیز کن رو میخوره

چند لحظه بعد

داشتم از این منحنی رشد میگن چی میگن

عکس مینداختم چند تا عکس انداختم وقتی

داشتم نگاه میکردم ببینم کدوم واضح نیست

دیدم عکس آرتین جونم رو بصورت اتفاقی گرفتم

از اینجا به بعد عکس ها و فیلم ها و خاطره ها جدیده

ولی تاریخش رو نمیدونم چون با وب کم گرفتم

اولین عکس سلفی(عکاسی از خود)آرتین جونم

بله تعجب نکنید آرتین جونم از خودش عکس گرفته

آرتین جونم داشت کیبورد رو میکوبید دستش خورد

به اس پیس بزرگ ترین دکمه کیبورد و عکسش ثبت شد

دومین عکس سلفی

من وقتی روی کاری تمرکز میکنم زبونم میاد

بیرون از اونجایی که میگن بچه حلال زاده به داییش میره

آرتین جونم هم همینطوری زبونش رو میاره بیرون

و زبون من و آرتین جونم سوژه اصلی خونمون شده

عکس زبونم رو آرتین جونم شکار کرده

با همون دکمه اس پیس اولین عکس سلفی.

آرتین جونم منو بوس میکنه

آرتین جونم بغل من بود و همونطور که توی اینترنت

نوشته بودن در دومین هفته ماه هفتم

شما را رها خواهد کرد و روی پا هایش

می ایستد وایساد و برای 2 ثانیه روی پا هاش وایساد

ماشاالله ولی از پشت افتاد و داداشم پیشم بود که

نگذاره آرتین جونم بیافته و سریع گرفتش

دهنم باز مونده بود.

همین دو روز پیش سر سر سر

رو یاد گرفت و بیا بیا هم یاد گرفته

با مشت کردن و باز کردن دستش

علامت میده بیا بیا

ماشاالله خیلی باهوشه خب معلومه

به داییش رفته دیگه.

منتظر جدید ترین عکس و فیلم آرتین جونم باشید.

خدانگهدار.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آرتین
25 مهر 93 23:38
مرسی عزیزدلم ان شالله خوب بشی بیایی جیگرتو ببینی
دایی رضا
پاسخ
انشاالله. آرتین رو از طرف من بوس کن
مامان کسرا
17 آبان 93 9:17
سلام . هزار ماشالله به آرتین جون که هم خوشکله و هم دوستداشتنی انشالله خداوند در پناه خودش حفظش کنه
دایی رضا
پاسخ
سلام خیلی ممنون موفق باشید