آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

اولین کلمات آرتین جونم

1393/8/10 15:03
نویسنده : دایی رضا
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان که دارم این مطلب رو مینویسم

آرتین جونم پیشم نیست و دیروز رفت

امروز با کلی عکس و فیلم از آرتین جونم

اومدم فیلم اولین در در گفتن و خاله گفتنش

توی ادامه مطلبه آرتین جونم شیطون شده.

و دوست داره طعم همه چیز رو تست کنه

هر چی گیرش بیاد خیال میکنه خوردنیه.

برین ادامه مطلب ماشاالله فراموش نشه

پنج شنبه , 24 مهر 1393 اواخر 7 ماهگی

آرتین جونم پنجشنبه 24 مهر اومد پیشم

وقتی آرتین جونم بغلم اومد جا برای

کیبورد نموند و سقوط کرد و دو تا از

کلید هاش در اومد بیرون

منم راحت جا انداختمشون

آرتین جونم تازه از حموم در اومده

و آماده خوردنه همشو نخورید برای منم

بگذارید ماشاالله فراموش نشه

بعد از اینکه آرتین جونم لباس هاش

رو پوشید این که شبیه به روسریه

بستیم به سرش تا سرما نخوره

من یادم رفت که آرتین جونم پسره

قربون اون ژست دخترونه ات برم من

عصر پنجشنبه 24 مهر 1393 اواخر 7 ماهگی

خاله گفتن آرتین جونم

خواستم رضا گفتن آرتین جونم رو فیلم بگیرم

اما همش تبلت رو میخواست و نمیگفت رضا

ادامه اش رو بصورت تصویری ببینید

در ادامه تلاش های من آرتین جونم

کلمه دَر دَر رو برای اولین بار گفت

یکشنبه , 27 مهر 1393 اولین عکس 8 ماهگی

لباس جدید آرتین جونم

این عکس رو که تاریخش رو یادم نیست

آبجیم(مامان آرتین جونم) از طریق اینترنت

با کمک سایت یک ابزار برام فرستاد

گفته بودم لیوان براش بخریم یاد بدیم

خودش بخوره ولی لیوان مخصوص

نخرید اینو خرید که برای بچه مدرسه ای

هاست گفتش لیوان مخصوص گیر نیاورده

ولی آرتین جونم خیلی دوستش داره

شنبه , 3 آبان 1393

این هم جدید ترین ویدیو آرتین جونم

راستی آرتین جونم رو علی اصغر کردیم

که توی پست بعدی عکس هاش رو براتون میگذارم

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)