آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

اولین کلمات آرتین جونم2

1393/8/27 16:48
نویسنده : دایی رضا
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز میخام در مورد کلمات جدیدی

که آرتین جونم میگه بنویسم

ماشاالله فراموش نشه.

آرتین جونم دیگه نمیگه در در

و کلمات جدیدی رو در حال تمرینه

من از صدا کردن اسمم توسط آرتین

جونم سیر نمیشم هیچوقت اولین

کلمه که گفت رضا یادم نمیره

خیلی لحظه قشنگی بود.

مثل خواب میموند هر وقت یادم

میوفته کلی کیف میکنم

چند روز پیش داشتم تلاش

میکردم بازم بگه رضا اما نمیگفت

یک دفعه لب هاش رو عقب برد و گفت بابا

البته واضح نگفت اینطوری گفت بَ بَ

اما کلمه جدیدی که دوست داره بگه

دایی رضا هستش

که فعلا در حال تمرین برای درست

تلفظ کردنش هستش اینطوری میگه

دا رضا

بعضی وقت ها هم اینطوری میگه

رضا دا

منم که هر وقت میگه کلی کیف میکنم

البته هنوز موفق نشدم وقتی میگه رضا

صداش رو ضبط کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لنا
28 آبان 93 9:39
لینکی
دایی رضا
پاسخ
با تشکر شما هم لینک شدید