آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

آرتین جونم منو دوست داره

1393/9/3 15:40
نویسنده : دایی رضا
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان که دارم این خاطره

رو مینویسم آرتین جونم پیشم نیست

و هیچ عکسی از 9 ماهگیش ندارم

بزودی عکس های جدید آرتین جونم

منتشر میشه برین ادامه مطلب

ماشاالله فراموش نشه.

آرتین جونم من رو خیلی دوست دارهراضی

حدود یک هفته پیش آرتین جونم

اومده بود خونمون وقتی منو دید

خندید و کیف کرد وقتی خواستم

بوسش کنم صورتش رو آورد جلو

خودش رو لوس کرد تا من بوسش کنمبوس

وقتی بوسش کردم خوشحالیش

بیشتر شد و شنبه همین هفته

دوباره آرتین جونم اومد پیشم

آرتین جونم منو دیدزیباگفتم سلام

جیگر خندید و سرک سرک کرد برام

کلی ذوق کرد باورم نمیشه که آرتین

جونم فداش بشم اینقدر منو دوست داره.متنظر

تا پست بعدی خدانگهدار.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فایضه مامانه عسل
30 آذر 93 15:40
سلام ... ممنون از اینکه بهمون رای دادین
دایی رضا
پاسخ
سلام خواهش میکنم.
hasti
8 دی 93 1:23
خدا ما را از دیدار امام زمان محروم کرد! ولی بعضی از ما از این تحریم به اندازه تحریم آمریکا صدایمان در نیامد و ناله نزدیم!!! ----------------------------------- خدا بده از این داییا!!!!!! پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم.
دایی رضا
پاسخ
مرسی چشم حتما