آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

عکس ها و فیلم ها و خاطرات شیرین آرتین جونم

1393/9/20 12:46
نویسنده : دایی رضا
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم دیر کردم ولی علتش

مشکلی که باعث ناراحتیم شده بود

بی کیفیتی عکس های آرتین جونم بود

که حل شد تبلت رو فروختم و گوشی

خوبی خریدم برای اینکه کیفیت عکاسی تبلت

کم بود عکس از آرتین جونم تا لحظه

خریدن گوشیم ننداختم ولی عکس

های ادامه مطلب عکس هاییه که

با گوشی جدیدم گرفتم ولی هنوز نمیدونم

چطوری تصاویری از نمای دور باهاش

بندازم که کیفیتی قابل قبول داشته باشه

کسایی که گوشی گلکسی اس 4

دارن لطفا در این مورد راهنمایی کنن

تا بتونم عکس های با کیفیتی از

آرتین جونم بگیرم و در اینجا همراه

با خاطرات شیرینش منتشر کنم.

برین ادامه مطلب ماشاالله فراموش نشه

جمعه , 7 آذر 1393

اولین تصاویر آرتین جونم با

گوشی جدیدم

عکس های پایین رو وقتی آرتین جونم خواب

بود آبجیم (مامان آرتین جونم) به درخواست من

ثبت کرد که واقعا هم عکس های خوبی با

این عکس های زیبا رو از دست ندین

شنبه 8 آذر 1393

تقریبا هر روز صبح آرتین جونم میاد

کاملا دقیق ویلچرم رو برسی

میکنه قفلش و طعم قفلش

و طعم لاستیکش رو هم برسی میکنه

بعضی وقت ها هم موس یا پد رو

برمیداره طعم و استحکام پد رو

برسی میکنه موس رو هم همینطور

البته موس رو کمتر میگذاره دهنش

ولی کلا سعی میکنم نگذارم دستش

بیوفته چون هر دو خیلی کثیف هستن

اینم یک عکس عالی از آرتین جونم

یکشنبه , 9 آذر 1393

دوشنبه , 10 آذر 1393

کلیپ دایی گفتن آرتین جونم

چهارشنبه , 12 آذر 1393

اینجا هم موبایلم رو میخاد بگیره

خنده خوشحالیش از دیدن گوشیم

پنج شنبه , 13 آذر 1393

آرتین جونم رفت ولی ماشین خراب شد

و بصورت موقت دوباره برگشتن من رو که دید

کلی خندید و اومد پیشم

عکس هم ازش گرفتم

نمیدونم جرا کیفیتشون پایینه

تا پست بعدی که عکس های عالی و توپی رو از

آرتین جونم گرفتم رو میخام منتشر کنم

خدانگهدار

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نوشین والناز
23 آذر 93 14:55
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
دایی رضا
پاسخ
سلام خیلی ممنون برای تبادل لینک فرم زیر را مطالعه کنید ************************************************* من 2 تا وبلاگ دارم ميخواهم با شما تبادل لينک و بنر يا لوگو کنم اول هر دو وبلاگم را لينک کنيد وبلاگ اول من نام لينک رضا01 اس سرگرمي آدرس http://www.reza01s.blogfa.com کد لوگو اگه قصد تبادل لوگو يا بنر هم داريد

رضا01 اس سرگرمي

وبلاگ دوم من نام لينک آرتين جيگر دايي آدرس http://reza03a.niniweblog.com/ کد لوگو بعد به اين آدرس بياييد و بگوييد با چه اسمي لينکتان کنم و لوگو يا بنرتون رو بگذارم http://www.reza01s.blogfa.com توجه شما در هر دو وبلاگم لينک ميشويد موفق باشيد
زهرا.دختر خاله
23 آذر 93 16:45
وای نمیدونی چقدر دلم واسه ارتین تنگ شده خوش به حالت
دایی رضا
پاسخ
سلامت کو؟ آرتین خیلی جیگر شده ماشاالله بزودی عکس ها و فیلم های جدیدش رو میگذارم