آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

اولین تصاویر و فیلم های 10 ماهگی آرتین جونم

1393/10/12 17:43
نویسنده : دایی رضا
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز اومدم با جدید ترین خاطرات آرتین جونم

حدود یک ماه و خورده ای به تولد آرتین جونم

نمونده و سال پیش این موقع ها بود که

منتظر به دنیا اومدنش بودم و در مورد

دایی شدن مطلب مینوشتم در اولین وبلاگم

روز به روز بیشتر از آرتین

جونم خوشم میاد برین ادامه مطلب

ماشاالله هم فراموش نشه

سه شنبه , 25 آذر 1393

اولین دست زدن آرتین جونم

چهارشنبه , 26 آذر 1393

اولین تصاویر از 10 ماهگی آرتین جونم

آرتین جونم داشت میرف خونه شون که این

تصاویر رو گرفتم

جمعه , 7 دی 1393

حمله به کتابخانه

آرتین جونم شیطون شده ماشاالله

کتابخونه رو توی سه سوت آبکش میکنه ببینید

 

هر وقت از چیزی که دوست داره دورش

کنیم یا از دستش بگیریم با گریه اعتراض

میکنه ولی اینجا وقتی از کتابخونه دورش

کردیم اصلا گریه نکرد فکر کنم ترسیده بود

شب همون روز ادامه شیطونی آرتین جونم

زوم روی آخر بود و فلاش رو هم روشن کرده بودم تصاویر زیر

خیلی بی کیفیت شدن

هر دو پشتی ها رو انداخت و کلی ذوق کرد

امروز جمعه 12 دی ماه تعریف خاطرات آرتین جونم

آرتین جونم عاشق کارتون خورشید خانم که بصورت

فلش توی کامپیوترمه و لوسی لوسی

و آلوین و سنجاب ها(گلچین رقص هاش)

و ماه سفید و یک کارتون خارجیه که اسمش رو نمیدونم.

آهنگ صوتی یه توپ دارم قلقلیه

که الان در حال پخشه رو هم خیلی دوست داره

و با همشون سَرک سَرک میکنه بعضی

از ایرانی ها میگن سر سَر سَر سَر سَر

آرتین جونم مریض شده بود هنوز هم سرفه هاش

مونده امیدوارم زود تر خوب بشه

داشتم میگفتم مریض شده بود داشتم

سریال نگاه میکردم سرش رو یه عالمه

گذاشت رو شونه ام حسی که اون لحظه داشتم

رو نمیتونم توصیف کنم ولی خیلی حس خوبی بود

هر وقت میگم یا الله بده باهام دست میده

همین الان جاتون خالی باهام دست داد.

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی عسل
17 دی 93 22:18
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.
دایی رضا
پاسخ
سلام رای دادم البته امیدوارم جشنواره تموم نشده باشه و رای من ثبت بشه
مامان عليرضا
19 دی 93 1:38
سلام دایی مهربون.ماشالا هزار ماشالا خواهر زادتون خیلی دوست داشتنیه.خدا براتون نگهش داره. بیشتر مطالب وبلاگتون رو خوندم.به وب اصلیتونم سر زدم.ایشالا که خدا هر چه زودتر شفای کامل بهتون بده.اگه قابل باشم براتون دعا میکنم. یه همچین دایی مهربونی باید هر روز و هر لحظه انرژیش بیشتر بشه تا بتونه خواهر زاده ی دوست داشتنیش رو بیشتر با محیط اطرافش آشنا کنه. من که عاشق دایی هام هستم.آرتین جون هم قطعا وقتی بزرگ بشه قدر دایی مهربون و خوبش رو میدونه. موفق و پیروز باشید
دایی رضا
پاسخ
سلام خیلی ممنون نی نی شما هم خیلی دوست داشتنیه خیلی ممنونم امیدوارم نی نی خوشگلتون همیشه سالم و سلامت باشه.
محمد
22 دی 93 7:01
به ما هم سر یزن. با مطلب جدید "طرز تهیه چیزبرگر پنیری" آپ شدم .... امیدوارم از این غذا خوشتون بیاد ... منتظتونم ...