آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین اوایل بهمن 93

1393/11/20 16:40
نویسنده : دایی رضا
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این دفعه کلی دست به دوربین بودم

و کلی از خاطرات آرتین جونمو

بصورت تصویری ثبت کردم

این چند وقت که در حال آماده سازی

عکس ها و فیلم ها بودم اتفاقات

خوب و بد زیادی افتاده بد هاش زیاده

اما همشو اینجا نمینویسم چون بعضی

هاش خصوصیه و به هیچکی نگفتم

بعضی هاش رو هم به دلیل اینکه اینجا

محل ثبت خاطرات آرتین جونمه

و دلیل بعدیش هم نمیخام آرتین جونم

ناراحت بشه و سعی میکنم بیشتر خاطرات

شیرین آرتین جونم رو ثبت کنم تا بد

آرتین جونم ماشاالله خیلی شیطون شده

و این شیطونیش باعث شده چایی داغ

خیلی داغ روی مچ دست و شکم و

ران پاش بریزه و باعث سوختگی درجه یک بشه

اولش خیلی ناراحت بودم اما بعد که تو اینترنت

خوندم فهمیدم جای نگرانی نیست و بزودی خوب

میشه ولی آرتین جونم کلی اذیت شده.

خیلی حرفیدم برین ادامه مطلب

ماشاالله فراموش نشه.

دوشنبه , 13 بهمن 1393

شب همون روز آرتین جونم

توی اتاق با من کلی بازی کرد

و کیف داد و لذت بردم

آرتین جونم رفت
خونشون بعدش میرن خونه پدربزرگش

به روایت مامانش بغل پدربزرگش بوده

و چایی رو میارن و آرتین جونم دستش

رو میندازه و یک ضربه به سینی میخوره

و سینی چپه میشه و یکی از چایی ها

میریزه روی آرتین جونم. و بعدش آب یخ

رو میریزه روی آرتین جونم که این کار باعث

میشه کمنر بسوزه و خدا رو شکر روی

صورتش ریخته نشده و سوختگیش زیاد نیست

پنج شنبه , 16 بهمن 1393

داداشم و آبجیم(خاله و دایی آرتین جونم)رفتن خونشون

و متوجه این حادثه شدن و چند تا

عکس و فیلم که داداشم گرفته

که سوختگی دستش توی عکس دیده میشه

خوابیدن آرتین جونم. دایی و خاله آرتین جونم

برای تولد یک سالگیش لاکپشت موزیکال گرفتن

و قبل از تولدش دادن بازی کنه ویدیو بی صدا

هستش و برای ثبت خاطره آرتین جونمه

و شخصیه آپارات لطفا حذف نکن کلیپ شخصیه.

من هم تصمیم گرفتم یک

اسباب بازی خوب براش بخرم

تحقیق کردم و مطالب در مورد اسباب بازی

برای کودک یک ساله رو خوندم و به این

نتیجه رسیدم که موزیکال بودن و حرکتی بودنش

براش خوشاینده و خیلی خوشحالش میکنه

برا همین تو فروشگاه گشتم و یک اسباب بازی

پیدا کردم  که هم چراغ داره هم حرکت میکنه

هم موزیکاله و هم وجود مانع باعث تغییر جهت

دادنش میشه خواستم خرید پستی کنم

فرم رو پر کردم و سفارشم رو ثبت کردم

روش بنویسن آرتین جونم تولدت مبارک

و کادو کنن و بفرستن اما فرداش زنگ زدن

گفتن برا شهرستان ها باید آنلاین پرداخت

کنین منم چون اعتماد نداشتم بهشون خرید

رو کنسل کردم و پیدا کردن اسباب بازی

رو به داداشم سپردم امیدوارم همونو

پیدا کنه منتظر خاطره خیلی جالب آرتین جونم

از حال و هوای خیلی قشنگ تولد آرتین جونم

که توی این پست ننوشتم

باشید تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)