آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

اولین عکس های آرتین جونم در یک سالگی

1393/12/2 12:13
نویسنده : دایی رضا
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این دفعه نتونستم عکس

های زیادی از آرتین جونم بگیرم

اما عکس های خوبی گرفتم

و لحظات خوبی رو با آرتین جونم

گذروندم با این که کمتر از یک روز

بود اما خیلی خوش گذشت

برین ادامه مطلب ماشاالله غراموش نشه

دوشنبه 20 بهمن ماه 1393 قبل از یک سالگی

که من اولین بار با آرتین جونم رفتم حمام

تو حمام منو میزد و میخندید

وقتی خیس شد ماشاالله پلک

هاش مثل ستاره چشم هاش مثل

مروارید برق میزد وقتی بالا رو نگاه میکرد

از زیبایش نمیتونستم پلک بزنم

فقط نگاهش میکردم ماشاالله

مثل ماه شده بود.خیلی زیبا تر شده بود.

چهارشنبه , 29 بهمن 1393

آرتین جونم واکسن زده بود

و کلی گریه کرده بود اومدن خونه ما

این عکس ها رو هم موقع نهار گرفتم

کیفیت عکس ها به دلیل زوم خیلی پایین اومده

ساعت 17:36 برای اولین بار بود دیدم ساکت

و آروم دراز کشیده و داره تلویزیون میبینه

بعد چند دقیقه دقیقا همون ساعتی که

اون بالا نوشتم خوابش برد

شب هم برای اولین بار تمام غذاش رو من

با قاشق تونستم بهش بدم

میخواست با دست بگیره

دهنم رو باز کردم گفتم آ آ

دهنش رو باز کرد و خورد

یه قاشق میخورد میرفت بازی میکرد

میومد دوباره یه قاشق میخورد

غذا رو یادش رفت قاشق رو

نشون دادم بدو بدو اومد خورد

گفتم بازم با سر تایید کرد

و مفهوم کلمه بازم رو خوب درک کرده

کلی غذا دادن بهش بهم مزه داد

اونایی که تجربه کردن میدونن

من چی میگم اونایی که نی نی ندارن

هم انشاالله بزودی این تجربه  لذت بخش

نصیبشون بشه و کلی لذت ببرن

تا پست بعدی خدانگهدار.

پسندها (3)

نظرات (4)

محمد
4 اسفند 93 7:19
سلام بعضی جنسا قیمتی ندارن اما واقعا کاربردی هستن مثلا وسایل کاربردی آشپزخانه حراج نورورزی فروشگاه اینترنتی تلیپ آغاز شد.[ telip.ir ] تا 30 درصد تخفیف برای تمامی اجناس سایت بمناسبت نوروز
شمیم
5 اسفند 93 15:58
سلام آرتین جون وبت خیلی خوشگله راستی با اینکه گذشته ولی بازم تولدت مبارک ایشالله تولد 120 سالگیت
دایی رضا
پاسخ
سلام مرسی انشاالله شما هم نی نی دار میشین یادتون نره وقتی نی نی خوشگلتون به دنیا اومد عکسشو بندازید و بگذارید وبلاگش منم ببینم
فریما
7 اسفند 93 9:18
سلام آرتین جون وبت خیلی خوشگله
دایی رضا
پاسخ
سلام خیلی ممنونوب شما هم خوشگله موفق باشید
مامان صدف
12 اسفند 93 8:35
خدا دایی جانو برات نگه داره آرتین طلا
دایی رضا
پاسخ
مرسی انشاالله همیشه سایه شما و خوانواده گرامیتون بالای سر صدف کوچولوی دوست داشتنی باشه