آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین آرتین جونم

1393/12/22 15:03
نویسنده : دایی رضا
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به همه کسانی که آرتین جونمو دوست دارن

امروز هم اومدم خاطرات شیرین

آرتین جونم رو ثبت کنم

خاطرات تلخ رو باید بریزیم

دور تا بتونیم بهتر زندگی کنیم

خدا رو شکر خاطرات تلخش

خیلی کمتر از شیرین هاش

بوده و امیدوارم همیشه همینطور باشه

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه.

این مطلب رو هم از دست ندین

http://cld.persiangig.com/preview/9F8RLvnbPe/173585_2ZhZQCa3.jpgچهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی؟

شنبه , 16 اسفند 1393

آرتین جونم در حال بازی

با مامانم(مادر بزرگ آرتین جونم)

اینجا هم اومده بود در رو میکوبید

و متاسفانه طعم مشمای

کثیف رو هم برسی کرد.

فرداش صبح دوشنبه 17 اسفند 1393

ساعت 07:56 صبح

اینجا ساعت 12:10 اس

اینجا هم هویج رو گرفته دستش و

نه میخوره نه دوست داره پرتش کنه

فک کنم خیال کرده اسباب بازیه

اینجا هم مامانش رفت کلاه بیاره

تنهاش گذاشت و ادامه به روایت فیلم

میگن حلال زاده به داییش میره باور ندارین

ببینین فداش بشم مثل من

اصلا دوست نداره کلاه رو سرش بمونه

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (3)

نظرات (5)

دایی مجید
23 اسفند 93 14:37
سلام چه وبلاگ قشنگی دارید از وبلاگ محمد حسین هم بازدید کنید
دایی رضا
پاسخ
سلام سر زدم کامنت هم گذاشتم
رکسانا
23 اسفند 93 20:22
ماشاالله ماشا الله واسه خودش مردی شده ارتین خوشگل ما.
دایی رضا
پاسخ
مرسی
فاطیما
25 اسفند 93 18:33
ماشالله عزیزم چقدر بامزس خداحفظش کنه به وبلاگ من هم سری بزنید باتشکر
دایی رضا
پاسخ
سر زدم نظر هم دادم
دایی احسان
27 اسفند 93 21:15
اره منم وقتی فهمیدم خواهرم بارداره حسی نداشتم ولی هرچی بیشتر نزدیک میشم به دنیا اومدن یاسین . بیشتر و بیشتر عاشقش میشم . اصلا از وقتی فهمیدم پسره چشمامو روی همه چی بستم و ب عشق یاسین زندگی میکنم واقعا یه جور انرژی بهم میده که قراره خواهرزاده من باشه و یک عمر باهام باشه و من بشم تنها داییش و اون بشه تنها خواهرزاده من و صد البته تمام هستی من ... ممنون که اومدی پیشمون رفیق
دایی رضا
پاسخ
خواهش میکنم
شمیم
29 اسفند 93 17:47
ماشاءالله ماشاءالله عزیزم موهاشو خیلی دوست دارم دیگه حسابی بزرگ شده.
دایی رضا
پاسخ
بله ماشاالله بزرگ شده امیدوارم شما هم لذت داشتن بچه شیطون مثل آرتین جونم رو تجربه کنین بچه ها با وجود شیطوونی ها و خرابکاری هاشون پاک ترین و بهترین انسان های روی زمینن.