آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین 36 ماهگی آرتین جونم

1396/2/5 20:31
نویسنده : دایی رضا
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اگه تاریکی نباشه روشنایی معنا نداره

اگه سختی نباشه آسونی معنا نداره

اگه بیماری نباشه سلامتی معنا نداره

اگه بدی نباشه خوبی معنا نداره

باید باشن این چیزایی که دوسشون نداریم

تا چیزایی که دوست داریم معنا بشه.

اما انشاالله برای هیچکس ابدی نباشه

بویژه مهم تریناشون

مثل

جنگ

بیماری

نادانی

البته برداشت های متفاوت و غلطی از این سه کلمه

میشه مثل کلمه نادانی که یعنی در مورد زندگی،بچه

شغل،علم،روانشناسی،و... که خیلی تاثیر مثبت توی

زندگی ما دارن چیز زیادی ندونیم و نخواهیم بدونیم

وطبق سلیقه خودمون پیش بریم و فکر کنیم متفاوتیم.

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه.

دوشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۵

اولین عکس 3سالگی آرتین جونم

در حال خیس کردن من اصلا یکی از

انگیزه هاش واسه دست شستن همین

خیس کردن منه اینم عینکشهشیطان

ی سلفی خوشگل

انواع ژست با عینک که من دو تاشو گذاشتم

ی سلفیِ دیگه با آرتینِ با کلاسعینک

اینم فیلم ژست آرتین جونم با عینک

بریم به قاب دوربین کودک(اپ دایناسور)

سلفی آرتین جونم

اینم عکسی که آرتین جونم از من گرفته

شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۵

اینم سبک جدید پارک کردن اسکوتر

اینم بادکنکی که من اسمشو گذاشتم جان سخت

چون بیش از دو ماه دووم آورد و یه رکورد نجومی

نسبت به سایر بادکنک های آرتین جونم محسوب میشه

یکشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵

آرتین جونم در حال بازی با اسکوتر

چهارشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

مهدیس جون اومد خونه مون

پنج شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

آرتین جونم اومد و کلی با مهدیس بازی کرد

اینجا مهدیس جون میخاد بره پایین

چند تا عکس از روی فیلم

اینم خلاقیت آرتین جونم که از بولینگ

بعنوان چوب بیسبال استفاده میکرد

مهدیس جون کنار باباش خان دایی جون

شکار عکس آرتین جونم هنگام بازی

شکار عکس مهدیس جون هنگام بازی

آرتین جونم داره گوش مهدیس جون رو بوس میکنه

خداییش من استاد شکار لحظه ام

اینم بازی بزن قدش و خنده های الکی مهدیس جون

آرتین جونم و مهدیس جون این

عکسو دختر دایی شکار کرده

اینم عکس مهدیس جون در خواب که

دختر دایی به درخواست من انداخته

جمعه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

اینم لباس عید مهدیس جون

تا پست بعدی خدانگهدار.

پسندها (1)

نظرات (0)