آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین 39 ماهگی آرتین جونم

1396/5/11 17:53
نویسنده : دایی رضا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این مدت اتفاقات تلخ و شیرین زیاد افتاد

از کچل کردن آرتین جونم تا

خداحافظی با s4

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه

سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

از اونجایی که زیاد از آرتین جونم عکس نگرفتم

تصمیم گرفتم ایندفعه با تلاش بیشتر عکس و فیلم بگیرم

اولین عکس 39 ماهگی

اینجا داره میپرسه این چادر کیهسوال

بلایی که همیشه سر باغچه میاره

البته بعد این عکس دیگه مجوز

خاک بازی دریافت نکردنه

و خاک اندازش توقیف شد که

با اعتراض آرتین روبرو شدعصبانی

البته این توقیف پنهانی بود

من به آرتین گزارش کردمشیطان

آرتین جونم و بادکنک

هوا تاریک شد و من هنوز دست به دوربین

چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

ماجرای کچل کردن آرتین جونم

لپ تابو ول کردم تا عکس و فیلم بگیرم

اول مامان آرتین جونم شروع کرد به کچل کردن

آرتین جونم شور و شوق زیادی داشت اما

نمیدونست گیر دو تا آماتور افتاده

وسط کچل کردن گفت تو هم موهاتو بزن دیگه

کمی که آرتین جونم اذیت شد

مامانش پستشو تحویل داد

به بابابزرگ آرتین جونم که ترس

شدید آرتین جونم باعث شد

که مامانش دوباره پست رو تحویل گرفت.

دهنش و همه جاش پر مو شد

آخرش این شد نتیجه اش

سه شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

آرتین جونم تقریبا ظهر ها نمیخوابه و عصر ها میخوابه

اون روز هم یکی از روز هایی بود که خوابش نمیومد

همه خواب بودن جز من و آرتین جونم. شروع کردم

به پِرس کردن آرتین جونم با تخیل اینکه کوچیک بشه

مامانش پیداش نکنه و نتونه ببره خونه شون

موقع پرس شدن کلی خندید اینم وویس خنده اش

دانلود وویس خنده 1

دانلود وویس خنده 2

دانلود وویس خنده 3

دانلود وویس خنده 4

قیافه همه در ظاهر این شکلی بودخواب

ولی در باطن این شکلی بودکچل

عصر همون روز کلی تو حیاط بازی کرد

کشمش رو مثل نوشابه تو شیشه نوشابه سر میکشه

حالا نوبت چاییهخوشمزه

آرتین جونم در حال جارو کردن حیاطخسته

پنج شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

خداحافظی با اس 4 و اولین عکس با s7

سه شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

مهدیس جون اومد خونه مون

تا پست بعدی خدانگهداربای بای

پسندها (3)

نظرات (2)

گروه صورتی
20 مرداد 96 19:22
وایی نینی. به وبلاگ من حتما سر بزنین
3.214736
22 مهر 96 14:30
1.661018----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----2.637887