آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

آرتین جونم تازه از حموم اومده 22 تیر1393

1393/4/27 17:20
نویسنده : دایی رضا
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم اومدم با تصاویر

آرتین جونم البته یکم دیر

اومدم ولی اشکال نداره

راستی عکس زیر رو خودم

درست کردم با ویرایش عکس

آنلاین ولی زیاد روش کار نکردم

خود به خود ذخیره شد و خیلی هم

خوشگل از آب در اومد مگه نه؟

الان که دارم این مطلب رو

مینویسم آرتین جونم خوابیده

و من میخام عکسش رو بگیرم

.

.

.

.

.

.

.

.

گرفتم ولی از شانس بد من

سرش رو اون طرفی کرده

بخاطر همین عکس خوب در نیومد بزودی

براتون عکسش رو میگذارم

اِ آرتین بیدار شد الان داره منو

نگاه میکنه  خب دیگه گزارش

بصورت زنده رو رِتِتِ آخه

عکس های این پست مال

حدود یک هفته پیشه برین

ادامه مطلب اونجا زمان دقیق

عکس ها رو میگم

یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 19:44

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (3)

نظرات (0)