آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

تصاویر و خاطرات شیرین آرتین جونم

1393/10/6 15:38
نویسنده : دایی رضا
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بازم اومدم با تصاویر و خاطرات شیرین آرتین جونم

برین ادامه مطلب فقط ماشاالله فراموش نشه

یکشنبه , 16 آذر 1393

من عاشق غذا دادن به آرتین جونم

هستم وقتی بهش شیر خشک یا

آش یا چای شیرین تو شیشه شیر بهش میدم

کلی کیف میکنم و لذت میبرم

وقتی داشتم به آرتین جونم شیر خشک

میدادم دیدم خوابش برده منم چند تا

عکس خوشمل ازش گرفتم

بازم تلاشم برای ثبت یک عکس

با کیفیت از دندون های آرتین جونم

بی نتیجه موند ببینین

اما اصلا نگران نباشین برین پایین تر

عکس های بالا رو دیدین؟ همین عکس

ها رو به داداشم نشون دادم و گفتم

اگه تونستی همچین عکس قشنگی بگیری

داداشم هم همون لحظه این عکس ها رو

گرفت که واقعا هم قشنگ تره ببینید

اگه خواستین میتونین بعنوان بک گراند کامپیوتر

استفاده کنین فقط هر بار دیدین ماشاالله فراموش

نشه به هر کی نشون دادین بگین بگه ماشاالله

فردای همون روز دوشنبه 17 آذر

یک روز بعد 18 آذر ماه

آرتین جونم در حال بازی با تلفن

روز بعد 19 آذر ماه

من در حال شیر خشک دادن به آرتین جونم

جمعه , 21 آذر 1393

این عکس ها رو داداشم گرفته

یادتونه گفتم نگران نباشین؟

اینم عکس دندون آرتین جونم با کیفیت بالا

خب تا پست بعدی چند روزی مونده

خیال کردین وقت خداحافظیه؟ یادتون رفت؟

اشکالی نداره من یادم نرفته بریم سراغ

خاطرات آرتین جونم

آرتین جونم تازگیا برای هر چیزی

که میخاد و بهش نمیدیم گریه میکنه

یادتونه با چوب بازی میکرد فیلمش

ایندفعه چوب رو میخواست همونجوری

باهاش بازی کردم که یک دفعه زد

زیر گریه و با صدای بلند گریه کرد

ماشاالله خیلی شیطون شده و گاز

میگیره دندون پنجمش هم در اومده

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (2)

نظرات (0)