آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

آرتین جونم تازه از حموم اومده

1393/4/5 14:23
نویسنده : دایی رضا
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز بالاخره نوبت عکس هایی که منتظرش بودید رسید بله عکس های آرتین جونم وقتی از حموم اومده

بهتره بریم سراغ عکس ها پس منتظرتون نمیگذارم به ادامه مطلب بروید ماشاالله فراموش نشه

ایجا لباس هاش رو پوشیده و آماده خورده شدنه

خب یه دو باری آرتین جونم خوابید و بیدار شد

و یادمون رفت عکسش رو وقتی

خوابیده بندازیم که آخرش شب دوباره خوابید و با درخواست

من خواهرم (خاله آرتین) این عکس ها رو انداخت

که عکاسیش با گوشی من بد نیست

عکس پایین رو هم خودم ویرایش کردم و بزرگش کردم

پسندها (2)

نظرات (0)