آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

خاطرات شیرین اواسط بهمن ماه

1393/11/25 15:52
نویسنده : دایی رضا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یادتونه گفتم این دفعه دست به دوربین

بودم ادامه عکسا گذاشتم برای این پست

فردا آرتین جونم یک ساله میشه هورا

دیگه بیشتر از این منتظرتون نمیگذارم

برین ادامه مطلب ماشاالله فراموش نشه

جمعه , 17 بهمن 1393

این عکس داداشم

(دایی آرتین جونم) با آرتین

جونمه خودم گرفتم

خندیدن زیبای آرتین جونم

ادامه بازی

واکنش آرتین جونم وقتی مامانشو دید

ماشاالله با سرعت دوید سمتش

شب نزدیک به وقت خوابیدن بود

و آرتین جونم رفت به سراغ تشک

خاله اش و سرش رو گذاشت روش

فرداش طبق معمول رفته بود سراغ

کتابخونه خاله ش

گفتم آرتیـــــــــــــــــــن

ادامه به روایت فیلم

خطای دید بازوی آرتین جونم

این خطای دید کاملا تصادفی اتفاق افتاده

و بازوی من و پای من انگاری دست آرتین جونمه

شنبه , 25 بهمن 1393

تعریف خاطرات آرتین جونم

آبجیم (مامان آرتین جونم)بهم گفت به آرتین

یاد بدم که شمع تولدش رو فوت کنه

شب بود و من یکم براش فوت کردم نگرید(نگاه کرد)

و فرداش آرتین جونم پایین تخت بود منم به سمتش فوت

میکردم بعدش میگفتم هوف کن بعد چند دقیقه کوتاه

تکرار این کار که البته یکسره نبود و کمی استراحت هم

میگردم گفتم هوف کن و پام رو فوت کرد

و بعد شمع سیب آوردیم و روشن کردیم اما دیگه

فوت نکرد میخواست آتیش روی شمع رو بخوره

و بگیره هیچ فوت نکرد بعد چند دقیقه با فندک

این کار رو کردیم و فوت کرد

آرتین جونم تازگیا هر وقت بگیم آب میخای؟

غذا میخوری؟ به هر کلمه ای میخای

 یا میخوری اضافه کنیم سرش رو به معنی

آره تکون میده یه بار گفتم خاله رو میخوری

سرش رو به معنی تایید تکون دار

تا پست بعدی خدانگهدار.

پسندها (8)

نظرات (5)

بابا و مامان
26 بهمن 93 10:35
آرتین جونمممممم تولدت مبارک
دایی رضا
پاسخ
مرسی
مامان و بابای ثنا
26 بهمن 93 12:53
سلام پسر کوچولو تولدت مبارک ایشالله تولد 120 سالگیت
دایی رضا
پاسخ
مرسی
مامان طیبه
26 بهمن 93 13:32
آرتین عزیزم تولدت مبارک
دایی رضا
پاسخ
مرسی
فاطمه & فائزه
26 بهمن 93 14:37
تولد آرتین گل مبارک.
دایی رضا
پاسخ
مرسی
مامان لیدا
26 بهمن 93 16:55
تولدت مباااارک آرتین جون همیشه شاد باشی
دایی رضا
پاسخ
مرسی