آرتین جونمآرتین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

آرتین جیگر دایی

سلام خوش آمدید این وبلاگ توسط یک دایی معلول جسمی حرکتی که عاشق کودکان و نوزادانه ساخته شده خاطرات شیرین آرتین جونم از دیدگاه من ثبت میشه

آرتین جونم خودش رو توی لپ تاب دیده

1393/5/18 11:12
نویسنده : دایی رضا
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این تصاویر مال یک هفته پیشه

و این دفعه آرتین جونم کلی پیشم

موند و عوض اون یک هفته در اومد

ولی این هفته هفته سختی بود

آرتین جونم مریض شده بود

اما آخرش فهمیدیم بازم

داره دندون در میاره آش

دندونی گذاشتیم جاتون خالی

ولی با اینکه فهمیدیم که

داره دندون در میاره هفته

خیلی سختی بود چون دلم

نمیخاد هیچوقت آرتین جونم

مریض باشه الان هم یه کم

مونده خوبِ خوب بشه

دقیقا بعد از این تصاویر

اون هفته سخت شروع شد

دیشب همش دستش رو

میگذاشت رو گوشش و گریه

میکرد امیدوارم گوش دردش

هم خوب بشه برین اداه مطلب

شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 09:58

تا پست بعدی خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بزم ایلیا
25 مرداد 93 20:03
کاش میشد تا خدا پرواز کرد پای دل از بند دنیا باز کرد کاش میشد از تعلق شد رها بال زد همچون کبوتر در هوا سلام دوست گرامی ممنون که به بزم ایلیا آمدید بعضی از مطالبتون رو خوندم و لذت بردم شما رو لینک کردم
دایی رضا
پاسخ
مرسی منم همیشه مطالب زیبا اموزنده و دلنشین شما رو مطالعه میکنم لینک شدید
fatima
26 مرداد 93 13:09
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
نیلوفر
30 مرداد 93 14:22
فروش عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و .... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
امید
2 شهریور 93 17:28
سلام در این وبلاگتون لوگو را قرار دهید در این وبلاگتون لوگو قرار دادید http://www.reza01s.blogfa.com/ منم لوگو این وبلاگتون قرار می دهم در وبلاگم باتشکر
دایی رضا
پاسخ
سلام از تبادل لوگو با شما خوشحال شدم موفق باشید